Com pots ajudar

La principal missió de la Fundació Bizcabar és canalitzar recursos i donar suport a projectes destinats a millorar la situació de vulnerabilitat de col·lectius en risc d'exclusió social

La Fundació Bizcabar destina recursos propis i de totes les empreses o persones que ho vulguin, a projectes impulsats per entitats sense ànim de lucre que ho necessitin.

Si ets una entitat, una empresa o un particular i vols fer una aportació econòmica, col·laborar en algun projecte concret o fer un voluntariat, escriu-nos un email a info@fundaciobizcabar.org i explica’ns qui ets, a què et dediques i com voldries col·laborar.

Segur que trobem la millor fórmula per fer-ho!

Amics Fundació Bizcabar
  • QUI

Ens dirigim a entitats, associaccions i fundacions sense ànim de lucre que atenguin a col·lectius en risc d’exclusió social.

• COM

Atorguem ajudes i impulsem projectes concrets de les entitats que ho necessitin, i ho fem a través de convocatòries.

• QUAN

Les convocatòries d’ajudes són anuals i es publicaran al nostre web i xarxes socials.

• ON

Preferiblement recolzem projectes d’entitats ubicades a la ciutat de Barcelona, tot i que no és excloent.

Amics Fundació Bizcabar