Qui som

La Fundació Bizcabar és una organització de naturalesa privada constituïda el juliol de 2014 per canalitzar recursos i donar suport a projectes destinats a millorar la situació de vulnerabilitat de col·lectius en risc d'exclusió social.

Aquest nou projecte ha estat impulsat pels mateixos Patrons fundadors de la Fundació Setba, entitat que desenvolupa projectes culturals i socials. Neix des de la il·lusió de participar i tractar d’ampliar el nostre àmbit d’actuació i des de l’experiència de més de 5 anys treballant en l’àmbit social, però sempre a través de projectes culturals. Aquesta és una nova iniciativa que consolida el nostre ferm compromís amb la societat, i ampliar encara més la nostra tasca en matèria d’acció social.

Fundació Bizcabar

Consell de Cent, 335 · Principal (08007) Barcelona
NIF   G – 66363953
Inscrita al Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb número 2867

Membres del patronat

Darío Olaortua Rumeu
    President i tresorer
    Joan Rodés Parellada
    Vocal - Secretari
    Maria Teresa González
    Yolanda Mora Morera
    Arantxa Olaortua

Membres de l'equip

Mariola Foix Llorens
    Gerent
    Rosor Foret Robau
    Responsable de Comunicació

Què fem

El nostre objectiu és impulsar projectes que atenguin la problemàtica social de tots aquells col·lectius afectats per la desigualtat, la marginació, la pobresa i l’exclusió social. Volem donar suport a projectes presentats per entitats sense ànim de lucre, l’objectiu de les quals sigui atendre persones en risc d’exclusió social.

Com ho fem

Per aconseguir els objectius de la Fundació, la nostra activitat se centra en:

• La col·laboració, subvenció i ajuda a entitats sense ànim de lucre que atenguin a persones i col·lectius en risc d’exclusió social. En aquest sentit, la Fundació Bizcabar realitzarà convocatòries anuals d’ajudes econòmiques per a entitats.
  • L’establiment d’aliances empresarials per sensibilitzar i canalitzar recursos econòmics i humans cap a les entitats amb què col·laborem.

Consell assessor

• HELENA BORBÓN PORTA
    Helena Borbón
  • DOLORS CAMATS
    Dolors Camats
    Llum Delàs Ugarte
  • ORIOL MARFA
    Oriol Marfà

L'àmbit geogràfic prioritari en el qual es duen a terme els projectes recolzats des de la Fundació Bizcabar és, principalment, el municipi de Barcelona. No obstant això, la Fundació podrà estendre la seva acció social a altres municipis dins de Catalunya.

Últims projectes