Premi Bizcabar

El Premi Bizcabar s'impulsa per canalitzar recursos i donar suport a projectes destinats a millorar la situació de vulnerabilitat de col·lectius en risc d'exclusió social.

Aquest nou projecte ha estat impulsat per la Fundació Setba, entitat que desenvolupa projectes culturals i socials. Neix des de la il·lusió de participar i tractar d’ampliar el nostre àmbit d’actuació i des de l’experiència de més de 5 anys treballant en l’àmbit social, però sempre a través de projectes culturals. Aquesta és una nova iniciativa que consolida el nostre ferm compromís amb la societat, i ampliar encara més la nostra tasca en matèria d’acció social.

El nostre objectiu és impulsar projectes que atenguin la problemàtica social de tots aquells col·lectius afectats per la desigualtat, la marginació, la pobresa i l’exclusió social. Volem donar suport a projectes presentats per entitats sense ànim de lucre, l’objectiu de les quals sigui atendre persones en risc d’exclusió social.

La nostra activitat se centra en:

• La col·laboració, subvenció i ajuda a entitats sense ànim de lucre que atenguin a persones i col·lectius en risc d’exclusió social. En aquest sentit, la Fundació Setba realitzarà convocatòries anuals d’ajudes econòmiques per a entitats.
  • L’establiment d’aliances empresarials per sensibilitzar i canalitzar recursos econòmics i humans cap a les entitats amb què col·laborem.

Fundació Setba

Plaça Reial 10 · 1er 2a (08002) Barcelona
NIF   G – 65257024
Inscrita al Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb número 2628