1@1

Raval en Acció - Associació Terral

Conjunt de programes socioeducatius per a la promoció de la cohesió social i el voluntariat en el barri del Raval de Barcelona.

1@1

Associació Terral

El projecte proporciona suport socioeducatiu a nenes i dones del Raval, oferint-los recursos per a facilitar la seva integració laboral, cultural i social així com l’arrelament a Catalunya.

Es realitzen cada any un conjunt de programes i activitats (1@1, casal d’estiu, activitats de lleure, esport…) que tenen com a base l’atenció individualitzada dels participants. S’utilitza un sistema personalitzat d’educació per tal d’integrar l’èxit escolar, l’adquisició d’habilitats i el desenvolupament del caràcter.

També s’aposta per una educació familiar, positiva i preventiva, ajudant als pares a educar els seus fills en llibertat responsable basada en la integritat de la persona. Tot això gràcies als voluntaris, sens dubte el principal actiu de l’entitat i el motor del projecte.

“Centre d'activitats del Raval on es desenvolupen programes orientats a proporcionar suport socioeducatiu a joves i dones . ”

Raval en Acció - Associació Terral