Ajuda per a l’empoderament

Associació de dones Ca l'Aurèlia

Espai de suport i lluita contra la violència masclista, que permet la detecció, l’atenció i la recuperació de les dones.

Ajuda per a l’empoderament

Associació de dones Ca l’Aurèlia

La missió de l’Associació de dones Ca l’Aurèlia és la creació d’un espai de suport que permeti la lluita contra la violència masclista a través de dos vessants: el treball individual amb les dones que pateixen o han patit violència; i a partir del treball associatiu i de participació social.

Una ONG sense afany de lucre i on tots els serveis són gratuïts i orientats a aconseguir l’empoderament de les dones: ajuda psicològica individual, grups d’ajuda mútua, orientació jurídica i atenció personalitzada telefònica. El projecte el duen a terme un grup de voluntàries i professionals que ajuden a qualsevol dona que hagi patit violència (sigui passada o present) independentment de la seva orientació sexual, edat, origen o empadronament.

“L'Associació de Dones Ca l'Aurèlia són un equip de professionals i voluntàries que lluiten contra la violència de gènere i les desigualtats socials.”

Associació de dones Ca l'Aurèlia