Atenció a famílies del Raval

Acció Social Montalegre

Programes i activitats per cobrir les necessitats bàsiques de les famílies del Raval que es troben en una situació de pobresa extrema.

Atenció a famílies del Raval

Acció Social Montalegre

Per donar compliment als seus objectius i finalitats, l’entitat desenvolupa cada any un únic projecte denominat “Atenció primària i domiciliària a famílies en risc d’exclusió social del barri del Raval de Barcelona”, a través del qual es duen a terme diferents programes orientats a cobrir les necessitats bàsiques dels usuaris, entenent com a tals les relatives a l’alimentació, l’habitatge, la manutenció, la salut i la higiene.

Així, tenim el programa d´atenció familiar (entrega de lots d´aliments), el programa maternal (lots complementaris amb bolquers i farinetes per a famílies amb nens menors de 3 anys), el programa habitatge (petits ajuts per pagar lloguers o subministres), el programa gent gran,… En total, s´atenen cada any a 373 famílies que representen 1.102 beneficiaris directes.

“A Acció Social Montalegre es treballa des de fa més de 20 anys recolzant les famílies del Raval, col·laborant amb els Serveis Socials i altres entitats.”