Centre de dia per a gent gran

Fundació Roure

És un recurs diurn que atén a persones grans en situació de fragilitat social, econòmica, amb problemes d’abandó familiar i de soledat.

Centre de dia per a gent gran

Fundació Roure

El Centre de Dia Prisba atén als usuaris amb immediatesa i urgència buscant l’atenció integral a la seva fragilitat, sent un recurs molt utilitzat en el territori; Serveis Socials, el CAP, entitats del sector i persones particulars ens deriven casos per ser atesos, amb independència dels processos burocràtics i de les vies de finançament.

El centre, obert de 9 a 19 h,  les persones grans (amb dependència física i/o psíquica)  es troben en un ambient confortable i amb tota l’atenció necessària. En ell, es millora la seva qualitat de vida cobrint les necessitats bàsiques, a més de participar en diferents activitats que els permeten potenciar i rehabilitar les seves capacitats cognitives, funcionals i socials així com desenvolupar la seva autoestima a més de mantenir-los en el seu barri.

.

“Una fundació que treballa als Barris de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera (Ciutat Vella) de Barcelona des de 1992, tot i que es va constituir com a Associació el mes de novembre de 2011.”