Sala multisensorial

Fundació el Xop

Crear una sala multisensorial per a les 68 persones discapacitades intel.lectuals adultes que atenem al centre.

Sala multisensorial

Fundació el Xop

Amb la sala multisensorial, es pretén portar a terme una intervenció global, destinada a proporcionar a las persones estímuls sensorials que els hi facilitin una sensació de benestar a partir de la estimulació o relaxació.

A través de l’estimulació dels sentits, es promou la interacció, el desenvolupament personal i la comunicació, afavorint la situació personal i social de cada persona amb discapacitat, en definitiva millorant el benestar i la qualitat de vida de les persones ateses al nostre centre.

“El Xop, és una entitat, sense ànim de lucre, que atén persones adultes amb discapacitat intel.lectual.”