Estira del fil

ACIDH

Projecte que utilitza tècniques teatrals per la inclusió social i millora de la qualitat de vida de persones amb intel.ligència límit.

Estira del fil

ACIDH

De la mà de l’actor Toni Albà, persona compromesa i solidària,  aquest projecte pretén, mitjançant tècniques teatrals i de les arts escèniques, generar una eina d’inclusió social diferent i innovadora, establint un grup de teatre amateur format per persones amb discapacitat intel.lectual però també amb vocació de restar obert a tota persona qui hi tingui vinculació i estigui interessada.

Un o dos cops per setmana, cada assaig es planteja com la creació d´un espai de creixement personal, que ajudi a la persona a millorar el seu benestar i la seva estabilitat emocional, i que al mateix temps ajudi a millorar la visibilitat d´aquest col.lectiu, el qual tot sovint, i per motiu de no presentar trets físics característics, passa desapercebut i és ignorat per la societat.

“Entitat que des de 1994 treballa per l’atenció de les persones amb Intel·ligència Límit (IL) i discapacitat intel·lectual lleugera, prestant serveis per cobrir les seves necessitats a nivell social, laboral i formatiu i per millorar la seva qualitat de vida.”

Associació Catalana d'Integració i Desenvolupament Humà (ACIDH)