Món Barri

2015

Activitats de formació en llengües, coneixement de l’entorn i orientació sobre drets bàsics, adreçades a dones immigrades.

Món Barri

Setembre 2015
Associació La Formiga

Món Barri és un projecte en el que La Formiga treballa des del 2007 oferint diverses activitats per a fomentar la inclusió social de les dones immigrades del barri del Poble Sec i de la ciutat de Barcelona.

El projecte inclou una sèrie d’activitats adreçades a dones immigrades consistents en capacitació en llengua, com a eina bàsica per a l’acollida i la igualtat d’oportunitats en l’accés als recursos i drets bàsics, la informació i la formació, així com accions de coneixement de l’entorn i participació social i comunitària, per a treballar la vinculació i l’apropament a la societat d’acollida.

D’altra banda, també es treballa el foment de l’autonomia de les participants i la creació d’un espai propi de comunicació i relació entre dones que afavoreix la convivència.

“L'associació La Formiga educa i forma des de diferents àmbits i a través d'activitats a tota persona que formi part d'un col·lectiu desfavorit socialment, actuant sobretot a la zona de Poble Sec de Barcelona.”