Petits Dinars

Fundació Canpedró

Millorar les condicions de vida dels infants els 188 dies que no hi ha escola, cobrint-ne les necessitats bàsiques, amb reforç escolar i casal.

Petits Dinars

Fundació Canpedró

Cal cobrir les necessitats bàsiques dels infants escolaritzats quan no hi ha escola, 188 dies!!

En principi tenen garantida l’alimentació durant cada dia de la setmana mentre van a l’escola (Beques menjador), però no els caps de setmana i tots els festius que no hi van, vacances d’estiu, Setmana Santa, Nadal, ponts, etc. Són infants, que per la seva situació de fragilitat dins els nuclis familiars no tenen opció, durant aquests períodes vacacionals a participar d’activitats lúdiques i culturals que puguin representar valors afegits pel seu creixement humà, i, per altra banda, garantir l’alimentació de tres àpats diaris i en molts casos la higiene. El programa també inclou el seguiment a les classes de reforç que les famílies no poden assumir a causa de la precarietat econòmica dels pares.

“Fundació que ofereix un servei individualitzat i global a la persona i a la família, inclosos alimentació, seguiment de la salut física i emocional, orientació laboral, etc. ”