Reinserció laboral

Fundació Mambré

El projecte ofereix orientació, formació i seguiment personalitzat per a la recerca de feina i la reinserció sociolaboral.

Reinserció laboral

Fundació Mambré

El projecte promou la inserció laboral de persones sense llar ateses per les quatre entitats que formen la fundació: Arrels Fundació, Assís Centre d’Acollida, la Companyia de les Filles de la Caritat i l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.

Són persones que estan realitzant un seguiment social a cada una de les entitats i que els professionals referents valoren que tenen possibilitats d’incorporar-se a un lloc de treball en el mercat laboral normalitzat o bé en el protegit.

El projecte ofereix als usuaris atenció, orientació, formació i seguiment personalitzat per a la recerca de feina, adaptant-se a les seves particularitats i realitzant un pla de treball específic diferenciat.

“Treballem per acompanyar les persones sense llar en la seva lluita per un habitatge digne i per la inserció social i laboral, de la mà de les nostres entitats membres: Arrels Fundació, Assís Centre d’Acollida, Companyia de les Filles de la Caritat i l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu. ”