Atenció a la sexoafectivitat

2015

El projecte pretén que les persones amb discapacitat puguin gaudir d’una sexualitat plena i consentida, prevenint situacions abusives.

Atenció a la sexoafectivitat

Setembre 2015
Fundació Vicki Bernadet

A través del projecte, i concretament del SASDI (Servei d’Atenció a la Sexoafectivitat en l’àmbit de la Discapacitat) s’acompanyarà a les persones amb discapacitat, les seves famílies i professionals, en el correcte desenvolupament sexual i en la prevenció de situacions abusives.

Es contemplen les següents actuacions adreçades a cada col·lectiu:

– Escola de famílies. Treball amb les famílies sobre educació sexual, comunicació amb els fills/es, prevenció de situacions abusives, etc.
– Formació a professionals d’entitats del sector de la discapacitat. Es formarà sobre la promoció de la sexualitat, i la prevenció, detecció i intervenció sobre abusos sexuals.
– Persones amb discapacitat. S’implementaran plans d’intervenció individuals, tallers piscoeducatius, teatre social i conta contes.

“La Fundació Vicki Bernadet treballa en l’atenció integral, prevenció i sensibilització dels abusos sexuals a menors comesos en l’àmbit familiar i de l’entorn de confiança del nen/a.”