Servei d’atenció a ex reclusos

Obra Mercedaria

2015

Acolliment i Atenció de persones que acaben de complir una pena privativa de llibertat.

Servei d’atenció a ex reclusos

Setembre 2015
Obra Mercedaria

La Fundació és referent d’aquelles persones que han complert una pena privativa de llibertat i es troben sense cap tipus de vinculació social ni afectiva, i sense recursos econòmics, ja que es triga entre 3 i 6 mesos en poder accedir a una prestació econòmica.

Gràcies a tenir cobertes amb el nostre servei les necessitats bàsiques d’allotjament i manutenció, podem treballar amb ells la plena inserció social. Això ho fem gràcies al treball en xarxa amb la Coordinadora Contra la Marginació de Cornellà, on es desenvolupen activitats sòcio-educatives de capacitació i empoderament de les persones de la nostra entitat.

La nostra atenció pot arribar a durar 2 anys, gràcies al treball en xarxa amb la Fundació Mambré, que posa a la nostra disposició pisos d’inclusió on el resident paga un lloguer.

“Obra Mercedaria vol acompanyar i ajudar a aquelles persones que es troben captives en les noves formes d’esclavitud, obrint camins cap a la llibertat.”