Taller obert II

Fundació Taller de Músics

Projecte d’acompanyament a la integració social i laboral de persones en risc d’exclusió mitjançant la formació musical de qualitat.

Taller obert II

Fundació Taller de Músics

Taller Obert s’adreça a adults en risc d’exclusió, amb habilitats i vocació per a la música, procedents d’una entitat, centre o servei d’assistència social on hagin fet estada i/o rebut atenció perllongada. Se’ls ofereix un espai setmanal d’aprofundiment en la pràctica musical de la mà de professionals del sector, que resulta en la constitució d’un conjunt musical amb repertori i capacita els participants per incorporar-se a d’altres formacions instrumentals i projectes musicals. L’activitat es realitza al Taller de Músics, on els participants entren en contacte amb la xarxa de músics que hi orbiten. D’aquesta manera milloren les seves possibilitats d’integració social i laboral, i es dóna continuïtat als processos de transformació iniciats en els esmentats centres de procedència.

“La Fundació Taller de Músics organitza i gestiona activitats per la contínua evolució del músic a través de l'acostament i la vivència amb d'altres músics i artistes especialitzats que aportin coneixement.”